هلال دوستی


هلال دوستی


منشور اخلاقی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

(( انّي بعثت لاتمم مکارم الاَخلاق )) همچنین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خدمتگزاری و اخلاق‌مداری را زیربنای حرکت انقلابی پرشتاب خویش قرار داد.

1.رفع گرفتاری مردم و کمک به انسانها ، بخصوص در حالت اضطرار توفیقی الهی است که خداوند به خدمتگزاران این مجموعه عنایت فرموده است ، از این رو در انجام وظایف خود همواره خلوص نیت و قصد قربت مد نظر باشد.

2.در برخورد با مراجعین ، اهتمام به رفع مشکلات آنها در چارچوب ضوابط و مقررات و پاسخگویی کامل و جامع به ارباب رجوع ، فرهنگ اداری حاکم بر این مجموعه است.

3.برخورد مؤدبانه با ارباب رجوع ، توأم با احترام کامل و تکریم آنها ، صفا بخش مراکز جمعیت هلال احمر است.

4.حضور به موقع ، رعایت نظم و انضباط سازمانی ، آراستگی ظاهری فردی در محیط کار و رعایت پوشش و حجاب اسلامی برای بانوان محترمه بر بالندگی جمعیت هلال احمر خواهد افزود.

5.ضوابط و مقررات دستورالعمل ها رعایت گردیده و از هر گونه تخلف اداری و عمل به توصیه های ناحق که باعث پایمال شدن حق دیگران می گردد ، پرهیز شود.

6. سوء استفاده از امکانات اداری و هر گونه اسراف و تبذیر در اموال بیت المال که حرام و موجب ضمان است، اجتناب شود.

7.با سایر ادارات و سازمانها بخصوص در امر خدمت رسانی به مردم تعامل و همکاری لازم صورت گیرد.

8.سایر همکاران و مدیران ارشد ، در صورت مشاهده هر گونه کوتاهی و سهل انگاری ، جهت سالم سازی محیط کار و همدلی بیشتر تذکر مشفقانه به جا و به موقع داده شود. 

شایسته است کارکنان دلسوز و پر تلاش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با رعایت موارد فوق پیوسته در حل مشکلات مردم که رضایت خداوند متعال در آن است کوشا باشند.


نظرات شما عزیزان:

Downloading
ساعت9:25---2 تير 1390
وبلاگ بسیار خوب و جالبی بود امیدوارم موفق باشی

---------------------------------------------

منتظر شما هستیم با بهترین ها و جدیدترین های موزیک فیلم و عکسهای 18+ و.... فروش V....p.....N قیمت استثنایی ماهی 1000 تومان با سرعت فوقالعاده و بدون قطعی دیگر مشکلی با ف i ل t ر نداشته باشید..


مینا
ساعت8:56---2 تير 1390
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی جاوری | برچسب:,<-PostCategory->